Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmelerin anbean takip edildiğini ve gemiler ile vatandaşlarla sürekli iletişim halinde olunduğunu açıkladı. Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldığını bildirdi. Uraloğlu, Bölgede bulunan 7 gemide 177 Türk vatandaşının görev yaptığı, bir geminin ise Türk bayrağı taşıdığını belirtti.
Uraloğlu: Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gemi hareketleri takip ediliyor
Tarih : 23/06/2026
